Będą organizowane również zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, zajęcia rewalidacyjne oraz konsultacje indywidualne, zajęcia sportowe pozaszkolne.
Od poniedziałku, 18 maja br. przywracamy możliwość, za zgodą rodziców, prowadzenia bezpośrednich zajęć dla dzieci mających opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wymagających wsparcia, w tym odpowiednio w realizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka czy zajęć rewalidacyjnych niezbędnych do ich prawidłowego rozwoju. Będzie możliwość organizacji zajęć sportowych pozaszkolnych, np. SKS.
Od 25 maja br. przywracamy zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z możliwością prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Utrzymujemy obowiązek realizowania podstawy programowej. Uczniowie w miarę potrzeb będą mieli możliwość skorzystania z zajęć świetlicowych oraz wyżywienia.
Szczególne zasady pracy będą podane w najbliższych dniach.
Od 25 maja br. uczniowie klas VIII będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły ze wszystkich przedmiotów, w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty. Wymiar tych konsultacji zostanie uzależniony od potrzeb ucznia. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast dyrektor szkoły będzie je zorganizował, biorąc pod uwagę możliwości szkoły i potrzeby uczniów.
Od 1 czerwca br. uczniowie pozostałych klas będą mieli możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów na terenie szkoły. Wymiar tych konsultacji zostanie uzależniony od potrzeb ucznia, a także warunków szkoły. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast dyrektor szkoły będzie zobowiązany je zorganizować, biorąc pod uwagę możliwości szkoły.
Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem zasad sanitarnych
Pamiętajmy jednak, że są to zajęcia dla potrzebujących opieki i wsparcia dzieci. Zdrowie nadal jest najważniejsze.
Hasło: Jeśli nie musisz – ZOSTAŃ W DOMU – obowiązuje!
Załączniki: