Komunikat w sprawie zwrotu sprzętu komputerowego
Informuję, ze odbiór sprzętu komputerowego będzie się odbywał we czwartek 25 czerwca w budynku gimnazjum – ul Samorządowa 3 w godz. 8-00 do 11.00
Prosimy o doprowadzenie sprzętu do stanu w jakim został wypożyczony oraz spakować do oddania.
W miarę możliwości prosimy o usunięcie instalowanych programów i tworzonych folderów.
W razie konieczności prosimy o ustalanie indywidualnych terminów oddania sprzętu.
Dyrektor Zespołu Szkół
Witold Bogdan
- Autor: Witold Bogdan
Harmonogram zajęć dla klas 1-3
Harmonogram zajęć dla uczniów klas 1-3 w dniach od 22 do 26 czerwca 2020.
- Autor: Administrator
English Day
W bieżącym roku szkolnym z powodu zawieszonych zajęć w szkole English Day odbył się w formie online. Chętni uczniowie z klas 1-5, w ramach pracy zdalnej, wykonali prace plastyczne.
- Autor: Alicja Ludwin
Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego
Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego „Patron szkoły – Bronisław Wanat”
Z uwagi na czas kwarantanny i zawieszone zajęcia w szkole, konkurs „Patron szkoły – Bronisław Wanat” planowany w marcu, został rozstrzygnięty w bieżącym miesiącu.
Na konkurs wpłynęło 51 prac. Jury w składzie: Dorota Kozioł i Edyta Bogdan wyłoniło najlepsze prace, zwracając uwagę na samodzielność wykonania prac oraz walory estetyczne.
Prace były oceniane w dwóch kategoriach wiekowych.
Kategoria I
Prace nagrodzone:
– Michał Waląg Ib
– Milena Hoberek Ia
– Emilia Pikuła IIa
Wyróżnienie:
– Konrad Kożuch IIIa
– Szymon Bajorek IIIa
– Magdalena Niemiec IIb
Kategoria II
Prace nagrodzone:
– Sebastian Obrzut IVa
– Krystyna Skrobot VIa
– Marcelina Bajorek VIIb
Wyróżnienie:
– Weronika Kania Vb
– Wirginia Wałęga VIIb
– Natalia Bożek VIb
– Joanna Bernardyn Vib
Gratulujemy!
- Autor: Edyta Bogdan
Harmonogram zajęć dla klas 1-3
Harmonogram zajęć dla uczniów klas 1-3 w dniach od 15 do 19 czerwca 2020.
- Autor: Administrator
Komunikat w sprawie odbioru świadectw szkolnych
Realizując procedury bezpieczeństwa przy odbiorze świadectw szkolnych - mając na względzie maksymalnie 12 uczniów w klasie – świadectwa będą wydawane w dniu 26 czerwca w następujący sposób:
1. Uczniowie klas I – VII będą podzieleni na grupy wg numeracji w dziennikach szkolnych:
- do nr. 10 – spotkanie w swoich salach z wychowawcą o godz. 8.15
- powyżej nr. 10 – spotkanie w swoich salach po mszy św. – ok 10.00
2. Uczniowie klas VIII na Sali gimnastycznej Gimnazjum o godz. 10.00.
3. Uczniowie lub Rodzice, którzy nie zdecydują się na odbiór świadectwa mogą je odebrać od dnia 29 czerwca do 3 lipca w sekretariacie na ul. Samorządowej (gimnazjum) lub we wrześniu.
Uwaga: Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 15 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii każdy uczeń powinien być zaopatrzony w maseczkę, należy pamiętać o rękawiczkach jednorazowych oraz zachowaniu odległości.
Świadectwa, dyplomy i nagrody będą wydawane w reklamówkach lub koszulkach (można przynieść własne opakowania).
W przypadku zmian dotyczących obostrzeń może zostać zmieniony sposób wydawania świadectw.
- Autor: Witold Bogdan
harmonogram i zasady zwrotu podręczników
Harmonogram zwrotu podręczników szkolnych
Środa 17.06.2020r.
- Klasa IV a - 8.00 -8.45, Biblioteka, ul. Leśna
- Klasa V a - 9.00 – 9.45, Biblioteka, ul. Leśna
Czwartek 18.06.2020r.
- Klasa V b - 8.00 – 8.45, Biblioteka, ul. Leśna
- Klasa VI c - 10.00 – 10.45, Biblioteka, ul. Leśna
Piątek 19.06.2020r.
- Klasa VI a - 8.00 - 8.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
- Klasa VI b - 9.00 - 9.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
- Klasa VII a - 10.00-10.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
- Klasa VII b - 11.00 -11.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
- Klasa VIII a - 12.00 - 12.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
- Klasa VIII b - 13.00 - 13.45, Biblioteka, ul.Samorządowa
Zasady zwrotu podręczników szkolnych
- Uczniowie/Rodzice zwracają podręczniki jednorazowo w pełnych kompletach.
- Z podręczników należy:
• Usunąć foliowe okładki
• Usunąć ołówkowe zapiski, zakreślenia
• Wyprostować zagięte kartki
• Skleić rozdarcia, itp. - Podręczniki wraz z podpisaną kartką (imię, nazwisko, klasa) powinny być włożone do reklamówki. Po odebraniu od ucznia, całe komplety będą odkładane na kwarantannę.
- Po okresie kwarantanny, w razie stwierdzenia zniszczenia, uszkodzenia podręcznika, Rodzice/opiekunowie będą zobowiązani do uiszczenia zapłaty (za podręcznik).
- Można zwracać równocześnie podręczniki wypożyczone przez pozostające w domu młodsze/starsze rodzeństwo (biblioteka ul. Leśna: klasy I – Vab, VIc; biblioteka ul. Samorządowa: klasy VIab, VIIab, VIIIab).
- Jeżeli rodzina objęta jest kwarantanną lub istnieje podejrzenie zarażenia należy zgłosić to telefonicznie do szkoły, nie przynosić i nie podawać innym osobom podręczników do biblioteki. W tej sytuacji zwrot materiałów bibliotecznych będzie w innym ustalonym terminie.
- Podręczniki klas I–III przyjmują wychowawcy klas w ostatnim tygodniu nauki szkolnej w wyznaczonym przez siebie dniu.
- Pozostałe zasady bezpieczeństwa obowiązują tak jak w przypadku zwrotów książek.
Opracowała D. Kozioł
- Autor: Administrator
Strona 81 z 96