Zespół Szkół w Moszczenicy, ul. Leśna 5, 38-321 Moszczenica, tel. (18) 35 41 007, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W dniu 23 czerwca 2021 r. dzieci z PWD w Szkole Podstawowej wyjechały na pierwszą po długiej przerwie wycieczkę śródroczną. Naszym celem było Gospodarstwo Agroturystyczne Wiśniowy Gaj w Kobyłczynie (koło Łososiny Dolnej). Po krótkiej podróży autokarem spotkaliśmy się z dwoma paniami przewodnikami na lotnisku Aeroklubu w Łososinie. Pani Irena – właścicielka Wiśniowego Gaju i pani Jola towarzyszyły nam w wycieczce do końca programu. Na lotnisku miła niespodzianka. Trafiliśmy na ćwiczenia 56 Dywizji Zmechanizowanej z Inowrocławia. Straty i lądowania helikopterów, możliwość wsiadania do bojowych samochodów, pokaz lania wody przez straż wojskową i bardzo sympatyczni żołnierze. Zwiedziliśmy także lotnisko. Hangary z  różnymi samolotami, hodowla danieli wszystkim się podobały. Następnie pojechaliśmy do zamku w Czhowie. Widok z baszty na okolice jest cudowny. Kolejna atrakcja to przepłynięcie Dunajca promem samochodowym. Tak dopłynęliśmy do Tropia. Tam zobaczyliśmy wspaniały kościółek i wysłuchaliśmy opowieści o św. Świeradzie i Benedykcie. Na koniec dojechaliśmy do Wiśniowego Gaju. Powitano nas smacznym obiadkiem. Po obiedzie zapoznaliśmy się z różnego rodzaju zbożami w kłosach i ziarnem. Popróbowaliśmy trudnej sztuki mielenia zboża w żarnach. Największą atrakcją dla dzieci były zabawy ze zwierzętami i plac zabaw. Żal było się rozstawać z tym urokliwym miejscem.